понеделник, 8 август 2011 г.

Сладък картофен кекс | Gastronom.bg | Рецепти, кухня, диети, заведения, специалитети


Сладък картофен кекс | Gastronom.bg | Рецепти, кухня, диети,заведения, специалитети

300 гр. картофи
100 гр. брашно
70 гр. пудра захар
2 яйца
1 каф.л. сода бикарбонат
сухи плодове или сладко по желание


Свaрете картофите и ги намачкайте на пюре. Към тях добавете брашното, пудрата захар, два жълтъка и содата. Омесете много добре.

Добавете към полученото меко тесто и два разбити на сняг белтъка.

Ако искате, добавете и ситно нарязани сухи плодове или няколко лъжички сладко.

Изсипете сместа в предварително намазнена и не много голяма тавичка и сложете да се пече във фурната на 220 С.

След около 30-40 минути извадете кекса.

От: Филипа Христова

6 коментара:

доставка на марков алкохол каза...

Изглежда невероятно. Не само апетитно, но и красиво!

Новини каза...

Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

доставка на млечни продукти каза...

Ммммм такава вкусна красота не съм виждала наскоро. Направо картинката ме изкушава да пробвам моите кулинарни заложби, които са много, много далеч от добри... Винаги съм се възхищавала на хората, които умеят да правят ястията гурме. Трябва много фантазия, търпение и усет към детайлите. Аз съм малко от домакините, които се падат по лесните за приготвяне неща, особено след тежък ден в работата...

куба екскурзия каза...

Чудно за гладни хора! Дори и да не са гладни ще огладнеят! В случая бих променила поговорката "апетита идва с яденето" на " апетита идва с гледането" :) Определено ми дойде кулинарната муза и ще се възползвам да стъкмя нещичко поне подобно, ако не същото...

hotel Batihan каза...

и на мен много ми харесва, изглежда прекрсно; хубава пубикация, продължавайте да постирате и да споделяте с нас интересни неща, много поздрави и в очакване на нови постове, поздрави и до всикчки тук и пожелявам ви приятна вечер

Габи каза...

Определено интереса рецепта :) Благодаря за идеята! Поздрави!